Magna Global: Αναπτύσσεται διαρκώς το programmatic
Νέα μελέτη της Magna Global, που ανήκει στην IPG Mediabrands, έδειξε πως το programmatic θα ανέλθει στο 31% της display και video διαφημιστικής δαπάνης το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα μελέτη της Magna Global, που ανήκει στην IPG Mediabrands, έδειξε πως το programmatic θα ανέλθει στο 31% της display και video διαφημιστικής δαπάνης το 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑκολουθούν Google και Microsoft στο Global Top 100 της ανεξάρτητης υπηρεσίας Ευρωπαίων experts που μελετά την αξία και τη στρατηγική εταιρικών brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γερμανικός εκδοτικός όμιλος Axel Springer, στον οποίο ανήκουν οι γνωστές εφημερίδες Bild και Die Welt, προχώρησε στην εξαγορά του Business Insider.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο επίκεντρο της καμπάνιας βρίσκονται οι γυναίκες επιστήμονες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρόσληψη της Saatchi & Saatchi London προχώρησε η General Mills για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού της Haagen-Dazs.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Volkswagen Αμερικής προχωρά σε επιπλέον περιορισμό της παρουσίας της στα media της περιφέρειας, εν μέσω του σκανδάλου με τις εκπομπές diesel.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο media δίκτυο της ZenithOptimedia με τίτλο \"Blue 449\" προχώρησε στην επιλογή του Andras Vigh για την κάλυψη της θέσης του global chief executive.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα 75 εκ. δολάρια το αντίτιμο, για τη μεγαλύτερη εξαγορά του ομίλου τα τελευταία 15 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρόσληψη της S. Homer από το Dentsu Aegis Network για να αναλάβει καθήκοντα director of people and culture στην περιφέρεια ΕΜΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε spec για ένα συγκεκριμένο retail project σε Ηνωμένο Βασίλειο και Ευρώπη προχωρά η Starbucks.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το spec που έτρεχε από τον Μάιο. Στην One Citi Global το σύνολο της επικοινωνίας του τραπεζικού οργανισμού πλέον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ CP+B υπογράφει δημιουργικά το σποτ με τον Ιβοριανό άσο, που παίρνει τη σκυτάλη από τους Messi και Bryant.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory