
6 χρόνια Tribe
Ο Αντώνης Σταυρόπουλος (πρόεδρος/Head του Δημιουργικού) και ο Κώστας Ταμπουράκης (διευθύνων σύμβουλος) μιλάνε στο adbusiness για τα 6 χρόνια της Tribe και για την κουλτούρα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αντώνης Σταυρόπουλος (πρόεδρος/Head του Δημιουργικού) και ο Κώστας Ταμπουράκης (διευθύνων σύμβουλος) μιλάνε στο adbusiness για τα 6 χρόνια της Tribe και για την κουλτούρα της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ τρόπος με τον οποίο παρουσίαζε τα νέα προϊόντα της Apple και η στρατηγική marketing που εφάρμοσε ο Steve Jobs, αφήνουν «βαριά κληρονομιά» στο νέο CEO της εταιρείας, Tim Cook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια τάση που επηρεάζει την επικοινωνιακή ματιέρα, είναι αυτή των \"Αγανακτισμένων\", που δεν αποτελούν \"κοινωνική μόδα\", αλλά μια μαζική ειρηνική διαμαρτυρία, διαφορετική απ\' τα συνηθισμένα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε «όπλο» την καινοτομία, οι αντιπροσωπείες και εισαγωγείς ποτών ενισχύουν το value for money των brands, προσφέροντας νέες επιλογές στους καταναλωτές, ακόμα και για διασκέδαση μέσα στο σπίτι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε δύσκολους καιρούς, οι επιχειρήσεις εμφιάλωσης νερού καλούνται να μιλήσουν στην «καρδιά» των καταναλωτών μέσα από μία ξεκάθαρη και υπεύθυνη επικοινωνία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠριν από 100 ακριβώς χρόνια (23 Ιουνίου 1911), γεννήθηκε ένας από τους σημαντικότερους διανοούμενους του χώρου της διαφήμισης, ο David Ogilvy, που συνέβαλε αποφασιστικά στη διαμόρφωσή του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ όλο και μεγαλύτερη αποδοχή από καταναλωτές και brands καθιστά τους online διαγωνισμούς μια πολλά υποσχόμενη κατηγορία, καθώς πετυχαίνουν την αύξηση της δημοτικότητας και του awareness στο κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα μυστικά της ιντερνετικής τηλεόρασης εντρυφούν όλο και περισσότερο τα στελέχη των τηλεοπτικών καναλιών και προσπαθούν να πείσουν διαφημιστές και διαφημιζόμενους να επενδύσουν σε αυτόν το νέο κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τη \"χρυσή\" εποχή του Λιανεμπορίου μέχρι τη δύσκολη σημερινή συγκυρία, το Retail Business βρίσκεται αδιαλείπτως επί 14 έτη στο \"σκληρό\" πυρήνα της ενημέρωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιακεκριμένα στελέχη της ελληνικής αγοράς PR τοποθετούνται επί των ευρημάτων της ICCO, που προβλέπει εντυπωσιακή αύξηση στη συγκεκριμένη αγορά διεθνώς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜπορεί οι αθλητικές εφημερίδες να έχουν πάρει τον κατήφορο σε επίπεδο διείσδυσης στην κοινωνία, με αφορμή και τα έκτροπα που παρατηρούνται στα γήπεδα, ωστόσο στο πεδίο των διαφημιστικών εσόδων μεγαλουργούν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τη διείσδυσή τους στην ελληνική αγορά να βαθαίνει συνεχώς και τις δυνατότητές τους να επιτρέπουν στο mobile marketing να περάσει σε νέο επίπεδο, τα smartphones αποτελούν ό,τι πιο hot κυκλοφορεί...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory