WPP: Mηδενικές εκπομπές άνθρακα μέχρι το 2025
Για να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, η WPP ανακοίνωσε πως θα πετύχει μηδενική in-house εκπομπή άνθρακα μέχρι το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια να γιορτάσει την Παγκόσμια Ημέρα της Γης, η WPP ανακοίνωσε πως θα πετύχει μηδενική in-house εκπομπή άνθρακα μέχρι το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτές είναι οι Εταιρείες με το Καλύτερο Εργασιακό Περιβάλλον στην Ελλάδα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠτώση 1,8% σε ετήσια βάση σημείωσαν τα λειτουργικά έσοδα της Omnicom
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι τα δύο αυτά καινούρια έργα ενισχύουν την θέση της INTRASOFT στην αγορά επικοινωνίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην αγωγή κατά της εφαρμογής κατέθεσε η πρώην Επίτροπος της Αγγλίας για τα παιδιά, Αν Λόνγκφιλντ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συνεργασία 18 ετών έφτασε στο τέλος της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Instagram εντείνει τις προσπάθειές του να αντιμετωπίσει τη ρητορική μίσους και τις διαδικτυακές προσβολές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 70% των Ελλήνων δηλώνουν ότι θα δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στον τρόπο με τον οποίο οι ενέργειές τους επηρεάζουν το περιβάλλον.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια τρίτη συνεχή χρονιά, εξασφάλισε από τον πάροχο ηλεκτρικής ενέργειας ΗΡΩΝ το Πράσινο Πιστοποιητικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο μέρος της ανάπτυξης προήλθε από τις ΗΠΑ και την περιοχή Ασίας-Ειρηνικού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε το TradingPlatforms.com, η διαφημιστική δαπάνη της Coca-Cola «βούτηξε» κατά 1,5 δισ. δολάρια σε ετήσια βάση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Dyson προχωρά σε spec για τον παγκόσμιο media λογαριασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory