Cannes Lions: Μόνο διαδικτυακά τελικά το event
Το Cannes Lions ανακοίνωσε πως το International Festival of Creativity θα διεξαχθεί μόνο online
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Cannes Lions ανακοίνωσε πως το International Festival of Creativity θα διεξαχθεί μόνο online
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ έκθεση της eMarketer προβλέπει ότι η Amazon θα συνεχίσει να αυξάνει το μερίδιο της έναντι των ηγετών της αγοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει Chief Marketer στην Activison Blizzard
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈχει σημειώσει μία μακροχρόνια πορεία στο BMW Group Hellas
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμες πάνω από 100 αγορές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IKEA Sweden AB προσέλαβε τον βετεράνο της διαφήμισης, Linus Karlsson, για την καινούργια θέση του chief creative officer στους τομείς Ανάπτυξης Προϊόντων και Μarketing και Επικοινωνία, δημιουργώντας μια γέφυρα ανάμεσα στα δύο γκρουπ, που είναι τυπικά διαχωρισμένα μέσα σε μία εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝικήτρια σε διαγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε το ''Good Guys Guide'' το creative agency στρέφει την προσοχή του στο να αντιμετωπίζει κοινωνικά θέματα με επτά χρυσούς κανόνες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε θέμα "The Power of Diverse Thinking" το συνέδριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nidhi Sunil αποτελεί πλέον μια ισχυρή φωνή στον αγώνα ενάντια των χρωματικών διακρίσεων στην Ινδία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΝΝ4Μ προσφέρει καινοτόμους commerce υπηρεσίες για retailers
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠτώση 7,5% στα οργανικά έσοδα το Q4 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory