Paul Cappelli: Πένθος για τον πρόωρο χαμό του ιδρυτή της «The Ad Store»
Νικητής κάθε μεγάλου διαφημιστικού βραβείου, συμπεριλαμβανομένων των Cannes Lions και πολλών CLIO Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝικητής κάθε μεγάλου διαφημιστικού βραβείου, συμπεριλαμβανομένων των Cannes Lions και πολλών CLIO Awards
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMετά από 12 χρόνια πορείας στον διεθνή όμιλο επικοινωνίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από 41 χρόνια στο δίκτυο επιλέγει να συνταξιοδοτηθεί το 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝεοδημιουργηθείσα θέση από τον Tim Andree
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη δουλειά αναμένεται να τρέξει στο δεύτερο εξάμηνο του 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Justin Billingsley ανέλαβε τον νέο ρόλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑφορά τον λογαριασμό media planning & buying της φαρμακευτικής στις ΗΠΑ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει ο CEO John Wren σε memo του προς τους 70.000 εργαζόμενους του ομίλου διεθνώς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από λίγους μήνες στον ρόλο του interim chief marketing officer
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάλογο, όμως, ποσοστό δημιουργεί νέο υλικό προσπαθώντας να απαντήσει στην κρίση της πανδημίας του κορονοϊού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ, μέχρι πρότινος, global chief executive της DDB, Wendy Clark μετακινείται στην Dentsu όπου θα αναλάβει καθήκοντα global chief executive της Dentsu Aegis Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά την απόφαση αρκετών διεθνών ομίλων να μην λάβουν μέρος, οι διοργανωτές αποφάσισαν να εγκαταλείψουν το σχέδιο για διοργάνωση των βραβείων το 2020.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory