WPP: Σημαντικές περικοπές λόγω κορονoϊού
Παγώνουν προσλήψεις και αυξήσεις, επανεξετάζονται αμοιβές, κόβονται δαπάνες για ταξίδια και συμμετοχή σε βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγώνουν προσλήψεις και αυξήσεις, επανεξετάζονται αμοιβές, κόβονται δαπάνες για ταξίδια και συμμετοχή σε βραβεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα insights από το πιο πρόσφατο κύμα (Μάρτιος 2020) της έρευνας Global Ad Trends.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τον Απρίλιο και για όσο χρειαστεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι δείχνει το Intelligence Report του δικτύου όσον αφορά τις καλές πρακτικές επικοινωνίας και management αλλά και paid media για αυτή την περίοδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα λογότυπα μοιάζουν λίγο διαφορετικά όταν βρίσκονται σε κοινωνική απομάκρυνση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔεν επηρεάζεται η συνεργασία με την Jung Von Matt
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της Kantar μόλις 8% των συμμετεχόντων θεωρούν πως οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σταματήσουν να διαφημίζονται σε αυτή την περίοδο κρίσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκίνησε αναθεώρηση για τον παγκόσμιο λογαριασμό media planning & buying
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα global chief client officer του agency του WPP Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟλοκληρώθηκε το μεγάλο media spec για τον ύψους 350 εκατ. ευρώ λογαριασμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌπως ανακοίνωσαν οι διοργανωτές τo φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις Κάννες από τις 26 έως τις 30 Οκτωβρίου 2020
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες προσθήκες στην εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory