WPP: Παίρνει το χρίσμα ο Mark Read
Ο WPP θα ανακοινώσει τον Mark Read ως το νέο του chief executive μέσα στην επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP θα ανακοινώσει τον Mark Read ως το νέο του chief executive μέσα στην επόμενη εβδομάδα, σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην ιστορία της, η adidas προχώρησε σε ενοποίηση των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αλυσίδα discount supermarket Lidl έβαλε τέλος στη συνεργασία της με τη διαφημιστική εταιρεία TBWA\London στο Ηνωμένο Βασίλειο και ξεκίνησε αναθεώρηση στον, ύψους 70 εκατ. λιρών, δημιουργικό της λογαριασμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ State Street Corporation αποφάσισε να διακόψει τη συνεργασία της με την Ogilvy, έπειτα από πέντε χρόνια...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ VP of communications της Tesla, Sarah O'Brien, εγκαταλείπει την εταιρεία μετά από σχεδόν δύο χρόνια παρουσίας σε αυτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του δημιουργικού του λογαριασμού προχωρά ο Sky, με τον βρετανικό κολοσσό των media να συνεχίζει να εμπλέκεται σε μια μάχη εξαγοράς ανάμεσα στις Twenty-First Century Fox και Comcast.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Chief Marketing Officer της HP, Antonio Lucio, αποχωρεί από την κατασκευάστρια εταιρεία υπολογιστών και εκτυπωτών για να γίνει ο επόμενος chief marketing officer του Facebook.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο 25ο Διεθνές Φεστιβάλ Δημιουργικότητας Golden Drum ετοιμάζεται να γιορτάσει την 25η επέτειό του με το σύνθημα "Revealing the fuel of inspiration", και τη συνοδεία μιας παρέας σημαντικών ανθρώπων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κολοσσός του streaming ξεκίνησε τις διαφημίσεις ανάμεσα στα επεισόδια και το κοινό δεν ενθουσιάστηκε ιδιαίτερα...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ απόκτηση του Κριστιάνο Ρονάλντο από τη Γιουβέντους είχε θετικό αντίκτυπο και στους λογαριασμούς του συλλόγου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρόγραμμα Electrify America είναι η μεγάλη επένδυση της VW για τα προσεχή χρόνια και η εταιρεία μόλις ξεκίνησε την τηλεοπτική καμπάνια προώθησής του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα 3,5 δισ. δολάρια εκτιμάται πως αγγίζει ο παγκόσμιος λογαριασμός media buying and planning της εταιρείας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory