Converse: Στην Initiative τα παγκόσμια media
Η Converse επέλεξε την Initiative για τον χειρισμό του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Converse επέλεξε την Initiative για τον χειρισμό του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Federal Bureau of Investigation (FBI) έχει ξεκινήσει έρευνα για το media trading και τη διαφάνεια στη διαφημιστική αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu Aegis Network περιμένει πως η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί κατά 3,9% το 2018, χάρη στην επιστροφή των συσκευασμένων καταναλωτικών αγαθών στην ανάπτυξη και στην "ώθηση" που θα προσφέρει το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώην CEO του ομίλου βρέθηκε στο επίκεντρο στην τελευταία Γενική Συνέλευση για μια σειρά από λόγους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OMD UK είναι η εταιρεία που ανέλαβε τον χειρισμό του, ύψους 70 εκατομμυρίων λιρών, media planning λογαριασμού της Lidl, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMemo του co-COO του ομίλου σε όλους τους υπαλλήλους, παγκοσμίως, μετά τα τελευταία δημοσιεύματα για τον Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ κατασκευάστρια εταιρεία videogames, Activision, έχει ξεκινήσει, σύμφωνα με πληροφορίες, διαδικασία αναθεώρησης του διαφημιστικού δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια αδημοσίευτη έρευνα του WPP σχετικά με τον πρώην chief executive officer Sir Martin Sorrell, εξέτασε αν εκείνος χρησιμοποίησε κεφάλαια του ομίλου για να πληρώσει μια ιερόδουλη, σύμφωνα με δημοσιεύματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από τη μεγάλη συζήτηση που προκάλεσε η περσινή απόφαση του Publicis Groupe να αποτραβηχτεί από όλες τις φετινές διοργανώσεις βραβείων, ο πολυεθνικός όμιλος επιχείρησε να "ξεκαθαρίσει τα πράγματα" και να εξηγήσει την εμπλοκή του στο Φεστιβάλ των Καννών που ξεκινά σε λίγες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρώην global chief executive της JWT, Gustavo Martinez αποχώρησε τελικά από τον WPP, σε μια ένδειξη πως η νέα διοίκηση του ομίλου διαφήμισης και επικοινωνίας επιθυμεί να διαγράψει όσα αμφιλεγόμενα συνέβησαν με εκείνον πρωταγωνιστή πριν από δυο χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Godiva κατέληξε στη McCann για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμια media αναθεώρηση πραγματοποιεί η Puma, σύμφωνα με τις υπάρχουσες πληροφορίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory