Chivas Regal: Αναθεωρεί τις διαφημιστικές της συνεργασίες
Η Chivas Regal, η μάρκα whisky που ανήκει στην Pernod Ricard, προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chivas Regal, η μάρκα whisky που ανήκει στην Pernod Ricard, προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mini κατέληξε στην επιλογή της Pereira & O'Dell για το δημιουργικό και της 360i για το digital, social media και customer relationship engagement, με ενίσχυση στο data από τη Merkle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asics επέλεξε τη Saatchi & Saatchi σαν την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα, έπειτα από την πρόσφατη συνεργασία που είχαν οι δυο πλευρές για την καμπάνια "I move me".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την Interbrand, τον κορυφαίο οργανισμό στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά την περσινή χρονιά, η HP ζήτησε από τις συνεργάτιδες εταιρείες να συμπεριλάβουν περισσότερες γυναίκες και ανθρώπους διαφορετικού χρώματος σε ηγετικές θέσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα οικιακών ηλεκτρικών και προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών λάνσαρε μια νέα παγκόσμια marketing πρωτοβουλία, η οποία θα επιτρέψει στους καταναλωτές να "στήσουν" την ατζέντα της εταιρείας για τους social σκοπούς του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑρχές Οκτωβρίου η έκδοση της απόφασης για την υπόθεση αυτοκτονίας υπαλλήλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Grey London αναδείχτηκε νικήτρια στο παγκόσμιο δημιουργικό spec του brand μπίρας Tuborg, το οποίο ανήκει στο Carlsberg Group και επιφορτίστηκε με την ανάπτυξη νέας στρατηγικής για τη μάρκα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ UM επέλεξε τον Chris Skinner για το νέο ρόλο του President στην περιφέρεια EMEA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια συνεργασία που προκαλεί έκπληξη, είναι εκείνη ανάμεσα στην Coca-Cola και τον ποδοσφαιριστή Άλεξ Χάντερ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ανεξάρτητη Butler Shine Stern & Partners είναι η εταιρεία που αναλαμβάνει τη διαχείριση των δημιουργικών, social και digital δραστηριοτήτων της Mitsubishi στην αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ OMD Worldwide κατέληξε στην επιλογή του Florian Adamski για να αντικαταστήσει τον Mainardo de Nardis στη θέση του chief executive, ενώ παράλληλα κατέληξε στον Colin Gottlieb για τον ρόλο του chairman.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory