
WPP: Το 2019 θα είναι μία δύσκολη χρονιά
Η εταιρεία τόνισε ότι αντιμετωπίζει ισχυρότερες πιέσεις στο α΄ εξάμηνο, λόγω της απώλειας πελατών το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία τόνισε ότι αντιμετωπίζει ισχυρότερες πιέσεις στο α΄ εξάμηνο, λόγω της απώλειας πελατών το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑAκριβώς απέναντι από τα γραφεία της AKQA, του digital agency της WPP...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει καθήκοντα Chief Creative Officer για τις περιοχές της Ευρώπης, Μέσης Ανατολής και Αφρικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠεριλαμβάνεται στη λίστα του καταξιωμένου περιοδικού Fast Company με τις πιο καινοτόμους εταιρείες για το 2019
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο μέτρο των φοροελαφρύνσεων σε όσους αυξάνουν τις διαφημιστικές επενδύσεις έχει αποδειχθεί μέχρι στιγμής αποτελεσματικό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι πρώτες επαφές με τα agencies έχουν γίνει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Adweek επισήμανε την εντυπωσιακή επίδοση της εταιρείας μετά από ένα πολύ δύσκολο 2017
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο joint venture θα επενδύσει σε ταλαντούχα τοπικά στελέχη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι φαν της βρετανικής ομάδας θα απολαμβάνουν μοναδικές VIP εμπειρίες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατέχουν τις δύο πρώτες θέσεις στην παγκοσμίου κύρους λίστα της Havas Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚύκλωμα παιδόφιλων έχουν επιλέξει την πλατφόρμα για να χτίσουν δίκτυα ανταλλαγής πορνογραφικών λινκ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚλείνει έναν κύκλο 26χρονης επαγγελματικής πορείας στον όμιλο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory