IPG: Κάμψη τζίρου στο δεύτερο τρίμηνο
Ο όμιλος Interpublic παρουσίασε κάμψη 1,7% στα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του οικονομικού του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Interpublic παρουσίασε κάμψη 1,7% στα έσοδα του δεύτερου τριμήνου του οικονομικού του έτους σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο..
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φετινό Φεστιβάλ των Καννών συγκέντρωσε έσοδα 62,9 εκατομμυρίων λιρών για την ιδιοκτήτρια εταιρεία Ascential, παρά τη μικρή μείωση στις συμμετοχές για τις βραβεύσεις.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Unilever καταγράφει πρόοδο στις προσπάθειες που καταβάλει για τον εξορθολογισμό των διαφημιστικών της επιχειρήσεων, σύμφωνα με όσα τόνισαν υψηλόβαθμα στελέχη της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Anomaly φρόντισε να ενισχύσει το δημιουργικό της τμήμα με την πρόσληψη του διδύμου Ben Carey και Henrik Delehag, που στη διαφημιστική αγορά είναι γνωστό σαν "Benrik".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's και οι franchisees της, κατέληξαν σε επτά εταιρικά groups για τον χειρισμό της τοπικής διαφήμισης στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γαλλική εταιρεία ελαστικών αυτοκινήτων Michelin επέλεξε τη Havas Media για την ανάθεση χειρισμού του, ύψους 100 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιου media λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑλλαγή σημειώθηκε στο ρόλο του chief marketing officer της L'Oreal στη Δυτική Ευρώπη, καθώς ο Hugh Pile αποφάσισε να αποτραβηχτεί από τα συγκεκριμένα καθήκοντα για διάστημα ενός έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚερδισμένο είναι το Ηνωμένο Βασίλειο σε σχέση με την υπόλοιπη Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική για τον όμιλο Omnicom στη διάρκεια του δευτέρου τριμήνου του φετινού οικονομικού έτους...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Revlon συγκέντρωσε τον, ύψους 400 εκατομμυρίων δολαρίων, multi-brand παγκόσμιο διαφημιστικό της λογαριασμό στις Grey και Mediacom του ομίλου WPP.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Publicis παρουσίασε ισχυρή οργανική ανάπτυξη 7,8% στο Ηνωμένο Βασίλειο για το πρώτο μισό του έτους, σε μια περίοδο που ο όμιλος επικοινωνίας αντιμετώπισε νομικά ζητήματα στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MillerCoors αναθεώρησε το ρόστερ δημιουργικών εταιρειών για το brand Miller για πέμπτη φορά μέσα σε λιγότερο από έξι χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MullenLowe Group προχώρησε στην εξαγορά της εταιρείας PR και στρατηγικής επικοινωνίας, Salt, καθώς επιθυμεί να προσθέσει υπηρεσίες δημοσίων σχέσεων στις προσφορά της στο Ηνωμένο Βασίλειο και στις λοιπές αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory