Zenith: Λανσάρει νέα παγκόσμια προσέγγιση
Η Ζenith προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας "παγκόσμιας προσέγγισης" με την ονομασία ROI+, καθώς επιδιώκει να προσφέρει περισσότερες "upstream" στρατηγικές συμβουλές σε brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ζenith προχώρησε στο λανσάρισμα μιας νέας "παγκόσμιας προσέγγισης" με την ονομασία ROI+, καθώς επιδιώκει να προσφέρει περισσότερες "upstream" στρατηγικές συμβουλές σε brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 24η έκδοση του International Festival of Creativity Golden Drum, που θα πραγματοποιηθεί στην πρωτεύουσα της Σλοβενίας, Λιουμπλιάνα, από τις 18 ως τις 20 Οκτωβρίου, ανακοίνωσε τους πρώτους διεθνείς ομιλητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ γαλλική εταιρεία αλκοολούχων Remy Cointreau προχώρησε στην πρόσληψη της UM για την ανάθεση χειρισμού του βρετανικού media planning and buying, χωρίς να πραγματοποιήσει spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ News Corp., η μητρική εταιρεία των The Times και The Sun παρουσίασε παγκόσμια τριμηνιαία έσοδα 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που ήταν αυξημένα κατά 5% σε σύγκριση με τα αντίστοιχα περσινά 1,9 δισ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Possible, ιδιοκτησίας του ομίλου WPP, προχώρησε στην εξαγορά της Marketplace Ignition, μιας e-commerce εταιρείας, που εστιάζει στη συμβουλευτική πελατών για την ανάπτυξη των επιχειρήσεών τους στο Amazon και σε άλλα online εμπορικά πεδία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Barilla ανακοίνωσε πως έφτασε σε συμφωνία μεγάλης χρονικής διάρκειας με τον αστέρα του τένις, Roger Federer, προκειμένου να αποτελέσει τον νέο ambassador του brand.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ StrawberryFrog, η δημιουργική εταιρεία που ιδρύθηκε πριν από 20, περίπου, χρόνια, προχώρησε σε επαναγορά της από τη μητρική Apco Worldwide.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Reckitt Benckiser επέλεξε τις Havas και McCann London για τον χειρισμό των παγκόσμιων διαφημιστικών λογαριασμών των Finish και Nurofen αντίστοιχα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ διεθνής εταιρεία media sales, Publicitas προχωρά σε rebranding και ονομάζεται NewBase, δίνοντας έμφαση στην ανεξαρτησία της, έπειτα από την αλλαγή ιδιοκτησιακού την περσινή χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Belvedere Vodka προχώρησε στην πρόσληψη της KBS, προκειμένου να αποτελέσει την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ British Airways επιβεβαίωσε πως προχώρησε στην πρόσληψη ομάδας του WPP για τον χειρισμό του δημιουργικού, του media, των social media και του paid search.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ 72andSunny εξαπλώνει τη διεθνή της παρουσία κι επεκτείνεται στην περιφέρεια Ασίας-Ειρηνικού με νέα γραφεία σε Σιγκαπούρη και Σίδνεϊ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory