
BBH: Ανέλαβε τη Burger King στο Ην. Βασίλειο
Η Bartle Bogle Hegarty προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας για τη Burger King, αφού πρώτα προσλήφθηκε σαν η βασική δημιουργική συνεργάτιδα της αλυσίδας fast food στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Bartle Bogle Hegarty προχώρησε στη δημιουργία καμπάνιας για τη Burger King, αφού πρώτα προσλήφθηκε σαν η βασική δημιουργική συνεργάτιδα της αλυσίδας fast food στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Amazon προχωρά σε απόσυρση των ονομάτων Amazon Media Group, Amazon Marketing Services και Amazon Advertising Platform, προκειμένου να φέρει τα διαφημιστικά της προϊόντα μαζί κάτω από μια ενοποιημένη ταυτότητα, την Amazon Advertising.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu Aegis Network είναι εκείνη που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του media λογαριασμού της Heineken στο Ηνωμένο Βασίλειο, επικρατώντας της Starcom σε κλειστή διαδικασία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία αθλητικής ένδυσης Columbia Sportswear επέλεξε την McCann Worldgroup για τον χειρισμό των marketing επιχειρήσεων της ομώνυμης μάρκας σε παγκόσμιο επίπεδο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Sir Martin Sorrell συνεχάρη τον διάδοχό του στην κεφαλή του WPP, Mark Read, αλλά άνοιξε εκ νέου το "μέτωπο" με τον όμιλο διαφήμισης, ισχυριζόμενος ότι η πεντάμηνη αναζήτηση νέου CEO ήταν «πλήρες χάσιμο χρόνου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Cathay Pacific ολοκλήρωσε την παγκόσμια marketing αναθεώρησή της, αναθέτοντας σε Publicis Groupe και VCCP τον χειρισμό των δημιουργικών, media και social επιχειρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Toyota ξεκίνησε συνεργασίες της με τα Snapchat και Spotify, στο πλαίσιο μιας νέας προσπάθειας για την προώθηση της μάρκας Aygo σε νεαρότερο κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θόρυβος που έχει ξεσπάσει γύρω από τη νέα καμπάνια της Nike μόνο καλό έχει κάνει στην εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP παρουσίασε την πρώτη του αύξηση πωλήσεων μέσα σε πέντε τρίμηνα, κατά τη διάρκεια παρουσίασης της πρώτης οικονομικής του έκθεσης υπό την ηγεσία του Mark Read.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ford Motor Company έχει αναθέσει τις δημιουργικές αρμοδιότητες για την επερχόμενη φθινοπωρινή καμπάνια της στην Wieden + Kennedy.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣάλος έχει προκληθεί με την απόφαση της Nike να επιλέξει τον Κόλιν Κάπερνικ ως το πρόσωπο των διαφημίσεων για την 30η επέτειο του σλόγκαν «Just Do It». Ως αντίδραση οι Αμερικανοί μποϊκοτάρουν τα προϊόντα της και η μετοχή πέφτει...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ VF Corporation, ιδιοκτήτρια εταιρεία brands outdoor ένδυσης και υπόδησης, όπως η Timberland, η North Face, η EastPak, η JanSport και η Vans, αποφάσισε να αναθέσει στην PHD τον πανευρωπαϊκό media buying λογαριασμό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory