Media αναθεώρηση από τη Jaguar Land Rover
Η Jaguar Land Rover προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Jaguar Land Rover προχωρά σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media planning and buying λογαριασμού της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Dentsu ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 83,5 δισεκατομμυρίων γιέν για το έτος που ολοκληρώθηκε στις 31 Δεκεμβρίου, με οριακή ποσοστιαία αύξηση 0,5%...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι founders της Kitcatt Nohr Alexander Shaw (KNAS) προχώρησαν σε καταγγελία εναντίον του Publicis Groupe, αξιώνοντας 8,5 εκατομμύρια λίρες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Utah Jazz είναι ο πλέον πρόσφατος σύλλογος του NBA που εκμεταλλεύτηκε τη νέα νομοθεσία της λίγκας, η οποία επιτρέπει τη διαφήμιση στη φανέλα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το δίκτυο PHD του Omnicom Media Group κέρδισε τα περισσότερα new business μέσα στο 2016, σύμφωνα με τη σχετική παγκόσμια κατάταξη που παρουσίασε η εταιρεία ερευνών RECMA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο όμιλος Interpublic παρουσίασε αύξηση εσόδων 3,2% για το περσινό οικονομικό έτος, τη στιγμή που οι εγχώριες πωλήσεις στις Ηνωμένες Πολιτείες, βελτιώθηκαν κατά, περίπου, 5%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Reckitt Benckiser προχώρησε στην πρόσληψη της Havas Creative Group για τον χειρισμό του δημιουργικού λογαριασμού των brands Air Wick και Clearasil
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η M/SIX είναι η εταιρεία που κέρδισε το δικαίωμα χειρισμού του, ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών, media λογαριασμού της βρετανικής αλυσίδας σούπερ μάρκετ Sainsbury.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θετικά ξεκίνησε το 2017 για τη διαφήμιση και το marketing στην Ευρώπη, σε ότι αφορά τα επίπεδα επιχειρηματικής εμπιστοσύνης. Ουραγός η Ελλάδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η αλυσίδα καταστημάτων καφέ Costa, η οποία ανήκει στη Whitbread, ξεκινά αναζήτηση νέας εταιρείας για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Mattel προχώρησε στην πρόσληψη μιας ομάδας από το Publicis Groupe, αποτελούμενη από τις εταιρείες Mediavest Spark και DigitasLBi για τον χειρισμό του media λογαριασμού της στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μόλις το 8% των marketers χρησιμοποιούν το VR για διαφημιστικούς σκοπούς, σύμφωνα με έρευνες που δημοσιεύτηκαν...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory