McDonald’s: Ο Alistair Macrow global CMO
Eπαναφέρει το ρόλο η αλυσίδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEπαναφέρει το ρόλο η αλυσίδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠοια brands αναδείχθηκαν τα πιο αποτελεσματικά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήγµα στα κέρδη και τα έσοδα φέρνει η διαφηµιστική «αφωνία» την περίοδο της κρίσης, ενώ η συγκυρία µπορεί να συµβάλλει στην ενίσχυση της ποιότητας του συναισθηµατικού δεσίµατος του κοινού µε τα brands.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αντικείμενο τον παγκόσμιο ψηφιακό της μετασχηματισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαγκόσμιος λογαριασμός media 600 εκατ. δολαρίων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έκθεση του The Forrester Wave
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτα traditional media οι μεγαλύτερες απώλειες. Ανάκαμψη προβλέπεται για το 2021
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιεύρυνση της συνεργασίας των δύο εταιρειών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό αποκάλυψε η εταιρεία δημοσιεύοντας χθες τα οικονομικά αποτελέσματα του πρώτου τριμήνου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα έρευνα από Ad World Masters
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆμεσος προϊστάμενός τους ο John Seifert
Στρατηγικός σχεδιασμός σε όλα τα media channels
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory