KFC: Στη W+K τα media στις Ηνωμένες Πολιτείες
Η Yum! Brands κατέληξε στη Wieden+Kennedy για τον χειρισμό των media της αλυσίδας KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες, συγκεντρώνοντας δημιουργικό και media σε μια εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Yum! Brands κατέληξε στη Wieden+Kennedy για τον χειρισμό των media της αλυσίδας KFC στις Ηνωμένες Πολιτείες, συγκεντρώνοντας δημιουργικό και media σε μια εταιρεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Publicis προχώρησε στην επίσημη παρουσίαση της AI πρωτοβουλίας Marcel. Επιστροφή στα events από το καλοκαίρι του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλος ένας μεγάλος λογαριασμός από την αγορά αυτοκινήτου τίθεται προς αναθεώρηση, αυτός των Media της Fiat Chrysler Automobiles για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βρετανική εταιρεία τραπεζικών και οικονομικών υπηρεσιών, HSBC, επέλεξε την PHD του ομίλου Omnicom για τον χειρισμό των παγκόσμιων media, έπειτα από την ολοκλήρωση του σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Starbucks προσέλαβε την Havas Helios σαν την πρώτη πανευρωπαϊκή customer engagement συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικής διαγωνιστικής διαδικασίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kimbelry-Clark προχώρησε στην πρόσληψη νέας chief marketing officer κι ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η παγκόσμια δημιουργική της αναθεώρηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛιγότερο από ένα χρόνο μετά την έναρξη της συνεργασίας τους, η 72andSunny και η Infiniti, το luxury brand της Nissan, αποφάσισαν να χαράξουν διαφορετικούς δρόμους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε αναθεώρηση του παγκόσμιου media λογαριασμού της θα προχωρήσει η American Express, σύμφωνα με όσα έκανε η ίδια γνωστά πριν από μερικές ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Heineken προχωράει σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying επιχειρήσεών της για το ομώνυμο brand μπίρας που διαθέτει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ World Federation of Advertising (WFA) δημοσίευσε τον Global Media Charter, μέσω του οποίου ζητά ένα οικοσύστημα digital διαφήμισης, που θα λειτουργεί καλύτερα για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Huge ανακοίνωσε μια σειρά εσωτερικών προαγωγών, οι οποίες θα αναμορφώσουν την παγκόσμια ομάδα ηγεσίας της εταιρείας του ομίλου IPG.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣειρά marketing αλλαγών προέκυψαν το τελευταίο διάστημα στη Mars.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory