WarnerMedia: Συγκέντρωση των media στην Hearts & Science
Ο νεοσυσταθείς όμιλος WarnerMedia αποφάσισε να ενοποιήσει το σύνολο των media δραστηριοτήτων του στις ΗΠΑ στη Hearts & Science του ομίλου Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ νεοσυσταθείς όμιλος WarnerMedia αποφάσισε να ενοποιήσει το σύνολο των media δραστηριοτήτων του στις ΗΠΑ στη Hearts & Science του ομίλου Omnicom.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ FootLocker είναι έτοιμη να ανακοινώσει την πρόσληψη της δημιουργικής εταιρείας Virtue, που ανήκει στη Vice Media, για τον χειρισμό του ευρωπαϊκού διαφημιστικού της λογαριασμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's φέρεται να έχει "παγώσει" τη διαδικασία αναθεώρησης του, ύψους 100 εκατομμυρίων λιρών, media buying λογαριασμού της στο Ηνωμένο Βασίλειο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ PepsiCo αποφάσισε να τερματίσει τη σχέση της με την VMLY&R μετά από 8,5 χρόνια, σύμφωνα με όσα επιβεβαίωσε εκπρόσωπος της εταιρείας ποτών και τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ United Airlines προσέλαβε μια ομάδα, αποτελούμενη από την Carat και τη Merkle του δικτύου Dentsu Aegis, η οποία θα χειρίζεται τα παγκόσμια media...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ American Express προσέλαβε τη UM του Interpublic Group σαν τη βασική παγκόσμια media συνεργάτιδα, μετά από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης που ξεκίνησε μέσα στο καλοκαίρι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dentsu Aegis Network ανακοίνωσε την εξαγορά της B2B International, μιας business-to-business εταιρείας ερευνών αγοράς, που θα ενσωματωθεί στη Gyro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ chief marketing officer της British American Tobacco και board director, Andrew Gray πρόκειται να αποχωρήσει από την εταιρεία τον Μάρτιο, μετά από 32 χρόνια παρουσίας σε αυτή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Intel επέλεξε τη λύση που της πρότεινε η Dentsu Aegis Network με την ονομασία "Team Intel" για τον χειρισμό των παγκόσμιων media επιχειρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Hearts & Science είναι εκείνη που αναδείχτηκε νικήτρια στο spec της Betsson, της σουηδικής εταιρείας online τυχερών παιχνιδιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mindshare λάνσαρε μια παγκόσμια συμβουλευτική εταιρεία, που επικεντρώνεται στις φωνητικές και οπτικές υπηρεσίες και το search.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ford επέλεξε την BBDO ως τη νέα διαφημιστική της συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής παγκόσμιας αναθεώρησης που ξεκίνησε τον Απρίλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory