
KFC: Στη Mother ο διαφημιστικός λογαριασμός
Η KFC ανέθεσε τον χειρισμό του βρετανικού διαφημιστικού της λογαριασμού στη Mother, βάζοντας έτσι τέλος σε μια σχέση 15 χρόνων με τη Bartle Bogle Hegarty.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ KFC ανέθεσε τον χειρισμό του βρετανικού διαφημιστικού της λογαριασμού στη Mother, βάζοντας έτσι τέλος σε μια σχέση 15 χρόνων με τη Bartle Bogle Hegarty.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HP επιβεβαίωσε πως συγκέντρωσε τον, ύψους 600 εκατομμυρίων δολαρίων, παγκόσμιο media λογαριασμό στην PHD του ομίλου Omnicom, η οποία χειριζόταν ήδη τα παραδοσιακά media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ebay προχώρησε στην πρόσληψη της VCCP για τον χειρισμό του δημιουργικού της λογαριασμού σε μια σειρά μεγάλων ευρωπαϊκών αγορών, έπειτα από την ολοκλήρωση σχετικού spec.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος WPP ανακοίνωσε πως τα κέρδη που αποδίδονται στους μετόχους αυξήθηκαν κατά 20,7% στο οικονομικό έτος 2016.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αμερικάνικη αλυσίδα οικιακών προϊόντων και συσκευών, Lowe's επέλεξε τη Starcom Worldwide για τον χειρισμό του media λογαριασμού της στις ΗΠΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carlsberg προχωρά σε αναθεώρηση των παγκόσμιων media planning and buying συνεργασιών της...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mindshare Worldwide προχώρησε στην πρόσληψη της programmatic συμβούλου Liz Salway για την καθοδήγηση της global programmatic ομάδας της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Havas παρουσίασε οργανική ανάπτυξη 4,7% στο τέταρτο τρίμηνο του οικονομικού έτους 2016, μεγαλύτερη σε σύγκριση με το 2% του αμέσως προηγούμενου τριμήνου του έτους.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈπειτα από αναζήτηση οκτώ μηνών, η 4Α's, η Ένωση Διαφημιστικών Εταιρειών Αμερικής καταλήγει στην CEO Βόρειας Αμερικής της MEC, Marla Kaplowitz για τη θέση της νέας President και CEO.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Vauxhall Motors προχώρησε στην πρόσληψη της Mother για τη δημιουργία καμπάνιας που θα ενισχύσει το λανσάρισμα του νέου SUV μοντέλου, Crossland X.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Yahoo προχώρησε σε σύναψη content συνεργασίας με ενημερωτικά brands, η οποία αφορά σε πέντε αγορές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ θάνατος ενός νεαρού brand strategist που εργαζόταν στην Ogilvy & Mather Philippines ήταν η αφορμή για να ανοίξει ξανά το θέμα με τις υπερωρίες...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory