WPP: «Παγώνει» τις προσλήψεις ως το τέλος του έτους
Ο WPP φέρεται να ζήτησε από τη senior ηγεσία του του να αναστείλει τα σχέδια προσλήψεων νέων στελεχών μέχρι το νέο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ WPP φέρεται να ζήτησε από τη senior ηγεσία του του να αναστείλει τα σχέδια προσλήψεων νέων στελεχών μέχρι το νέο έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ CEO και president της BBDO Worldwide, Andrew Robertson ανακοίνωσε δύο σημαντικές αλλαγές στην περιφερειακή διαχείριση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Havas Media Group ανέθεσε στον John Paul Cadman το νεοσύστατο ρόλο του chief planning officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MDC Partners προχωρά σε ενσωμάτωση του social media shop Attention στη media εταιρεία Assembly, η οποία ενισχύει με τον τρόπο αυτό τις in-house δημιουργικές της ικανότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dropbox έστειλε τον media λογαριασμό της στη Mediahub New York μετά από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ αμερικάνικη εταιρεία τροφίμων J.M. Smucker έχει ολοκληρώσει τη marketing αναθεώρηση που πραγματοποίησε...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Group M του ομίλου WPP επέλεξε τον Marc Bignell για να αποτελέσει τον παγκόσμιο επικεφαλής του trading, αντικαθιστώντας τον Johan Boserup, ο οποίος μετακόμισε στον Omnicom νωρίτερα αυτό το έτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξελίξεις στην ηγεσία της R/GA, καθώς ο CEO Bob Greenberg παραδίδει τα ηνία στον Sean Lyons, τον president του τμήματος των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chiquita Brands International ανακοινώνει ότι το θρυλικό της σύμβολο, η Miss Chiquita, μπήκε στο Madison Avenue Walk of Fame του Advertising Week.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ The & Partnership London ανέλαβε τον παγκόσμιο δημιουργικό λογαριασμό για το εμπορικό σήμα περιποίησης μαλλιών Wella Professionals της Coty.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε μια κίνηση, που θα οδηγήσει σε "μεγαλύτερη συνδεσιμότητα και αξία για τους πελάτες", η Publicis Media ενοποιεί την εμπορική της πρακτική σε EMEA και APAC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Puma επέλεξε τη Havas Media για να στείλει τον παγκόσμιο media buying and planning λογαριασμό, με την ανάθεση να τίθεται σε ισχύ από τις αρχές του 2019.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory