Hearst: Επιτυχημένο κρίνεται το 2017
Επιτυχημένη χρονιά ήταν το 2017 για την εκδοτική εταιρεία Hearst, σύμφωνα με το memo που έστειλε ο CEO Steven R. Swartz στο προσωπικό και σε άλλα στελέχη των Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιτυχημένη χρονιά ήταν το 2017 για την εκδοτική εταιρεία Hearst, σύμφωνα με το memo που έστειλε ο CEO Steven R. Swartz στο προσωπικό και σε άλλα στελέχη των Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αποτελέσματα ενός εσωτερικού ελέγχου για τον προϋπολογισμό του Στρατού των Η.Π.Α., προκάλεσε ερωτηματικά σχετικά με την αποτελεσματικότητα των εκατοντάδων εκατομμυρίων φορολογημένων δολαρίων που δαπανά ο οργανισμός για το marketing και τη διαφήμιση κάθε χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ L'Oréal Professionnel ανακοίνωσε ότι η Βρετανίδα fashion icon Alexa Chung είναι η νέα διεθνής εκπρόσωπος της για το 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Diageo απέσυρε τη διαφήμιση από το Snapchat σε παγκόσμια κλίμακα, έπειτα από την κριτική που δέχτηκε από την Advertising Standards Authority του Ηνωμένου Βασιλείου για τη χρήση ενός φακού (Lens).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι χρήστες του Instagram θα ξεκινήσουν να βλέπουν posts, τα οποία έχουν δημιουργηθεί από ανθρώπους που οι ίδιοι δεν ακολουθούν, καθώς η photo-sharing πλατφόρμα αναφέρει πως θα παρουσιάζει, πλέον, τα "recommended for you" posts.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ HSBC UK λάνσαρε μια νέα καμπάνια, δίνοντας έμφαση στα διεθνή της διαπιστευτήρια κι ενώ βρίσκεται σε φάση υλοποίησης το Brexit, χρησιμοποιώντας ταυτόχρονα το νέο brand strapline "Together We Thrive".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Kellogg's επιχειρεί να επαναπροσδιορίσει τη θέση των δημητριακών Special K, εστιάζοντας στη διατροφική αξία του προϊόντος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο LinkedIn βρίσκεται σε διαδικασία ενοποίησης των παγκόσμιων marketing ενεργειών σε δυο ή τρεις δημιουργικές εταιρείες μέσα στην επόμενη χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McCann London αναδείχτηκε νικήτρια στο spec για τις παγκόσμιες διαφημιστικές επιχειρήσεις του whisky brand της Pernod Ricard, Chivas Regal.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μακρόχρονη σχέση που διατηρούν οι BBDO και Campbell Soup Co. απειλείται, καθώς η εταιρεία τροφίμων και ποτών προχωρά σε παγκόσμια αναθεώρηση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Accenture Interactive αναδείχτηκε νικήτρια στο spec που διοργάνωσε το Υπουργείο Επικοινωνίας του Βατικανού κι αναδείχτηκε παγκόσμια συνεργάτιδα για το experience.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asahi Group προσέλαβε τη Leagas Delaney για τον χειρισμό του παγκόσμιου δημιουργικού λογαριασμού της ιταλικής μάρκας μπίρας Peroni Nastro Azzuro.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory