IPG Mediabrands: Συνεργασία με Acxiom για data και analytics
Η IPG Mediabrands προχωράει σε παγκόσμια συνεργασία με την Acxiom για την ενίσχυση των data και analytics δυνατοτήτων του media δικτύου της Interpublic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ IPG Mediabrands προχωράει σε παγκόσμια συνεργασία με την Acxiom για την ενίσχυση των data και analytics δυνατοτήτων του media δικτύου της Interpublic.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚινήσεις για την εξασφάλιση live μετάδοσης αθλητικού προγράμματος ετοιμάζεται να κάνει το Facebook, έπειτα από τη φημολογία του προηγούμενου διαστήματος πως θα καταθέσει πρόταση στη βρετανική Premer League για streaming δικαιώματα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ McDonald's ολοκλήρωσε την πιο πρόσφατη αναθεώρησή της στις Ηνωμένες Πολιτείες, καταλήγοντας στην επιλογή της Huge για το digital design και το user experience.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με emails που διέρρευσαν, έγινε γνωστό πως ο WPP σκοπεύει να παραιτηθεί εντελώς από τα βραβεία Eurobest της Ascential, που διοργανώνονται τον Νοέμβριο στο Λονδίνο και βρίσκεται σε συζητήσεις, για τον ίδιο λόγο, με τους διοργανωτές των Cannes Lions!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα μήνα μετά την ανακήρυξη του Erik Sollenberg από την Forsman & Bodenfors σε global CEO, η CP+B επέλεξε άλλο ένα σημαντικό δημιουργικό στέλεχος από τη Σουηδία, τον Linus Karlsson, προκειμένου να αποτελέσει global chief creative officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Toyota είναι άλλη μια μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία η οποία στηρίζει τη μετάβαση από τα diesel στα υβριδικά οχήματα, με μια νέα μεγάλη καμπάνια που λανσάρει στην Ευρώπη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Chivas Regal, η μάρκα whisky που ανήκει στην Pernod Ricard, προχωρά σε αναθεώρηση του διαφημιστικού της λογαριασμού.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Mini κατέληξε στην επιλογή της Pereira & O'Dell για το δημιουργικό και της 360i για το digital, social media και customer relationship engagement, με ενίσχυση στο data από τη Merkle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Asics επέλεξε τη Saatchi & Saatchi σαν την παγκόσμια δημιουργική της συνεργάτιδα, έπειτα από την πρόσφατη συνεργασία που είχαν οι δυο πλευρές για την καμπάνια "I move me".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με την Interbrand, τον κορυφαίο οργανισμό στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά την περσινή χρονιά, η HP ζήτησε από τις συνεργάτιδες εταιρείες να συμπεριλάβουν περισσότερες γυναίκες και ανθρώπους διαφορετικού χρώματος σε ηγετικές θέσεις...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάρκα οικιακών ηλεκτρικών και προσωπικών ηλεκτρονικών συσκευών λάνσαρε μια νέα παγκόσμια marketing πρωτοβουλία, η οποία θα επιτρέψει στους καταναλωτές να "στήσουν" την ατζέντα της εταιρείας για τους social σκοπούς του 2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory