
Διαβεβαιώσεις από Read για τη συνέχεια του WPP
Ο co-COO του ομίλου επιχείρησε να διαλύσει τα σενάρια που δημιουργήθηκαν μετά την αποχώρηση του Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ co-COO του ομίλου επιχείρησε να διαλύσει τα σενάρια που δημιουργήθηκαν μετά την αποχώρηση του Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟργανική αύξηση καθαρών εσόδων η οποία άγγιξε το 1,6% (2,1 δισ. ευρώ), παρουσίασε ο όμιλος Publicis στο πρώτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους, χάρη στις νίκες σε σημαντικούς λογαριασμούς.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤέσσερις σημαντικοί άνθρωποι της διαφημιστικής βιομηχανίας, καταθέτουν τη γνώμη τους για τον Martin Sorrell.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Dunkin Donuts επέλεξε τις BBDO και Arc Worldwide σαν τις νέες δημιουργικές της συνεργάτιδες, βάζοντας τέλος στην πρώτη δημιουργική αναθεώρηση που πραγματοποίησε έπειτα από 20 χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ όμιλος Omnicom κατάφερε να ξεπεράσει τις προσδοκίες των αναλυτών σε ότι αφορά τις επιδόσεις του στο πρώτο τρίμηνο του 2018, ωστόσο κατέγραψε ελαφρά επιβράδυνση στη Βόρεια Αμερική.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Gerry Boyle είναι εκείνος που θα επιφορτιστεί με τις επιχειρήσεις της Publicis Media στην περιφέρεια ΕΜΕΑ, επιπρόσθετα με τις υπάρχουσες αρμοδιότητές του για την Ασία Ειρηνικό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Stella Artois προχωρά στη μεγαλύτερη παγκόσμια marketing προσπάθειά της, η οποία περιλαμβάνει το νέο tagline "Joie de Bière" (χαρά της μπίρας).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑποχωρεί από τη θέση του chief executive της Publicis Media στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική ο Iain Jacob, καθώς "έχει αποφασίσει να επιδιώξει ευκαιρίες εκτός της εταιρείας", σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Volkswagen έχει ξεκινήσει παγκόσμια δημιουργική αναθεώρηση για το βασικό της brand, καθώς οι executives του γερμανικού κολοσσού επιδιώκουν να συγκεντρώσουν τον έλεγχο του marketing.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weight Watchers International έχει ξεκινήσει την αναζήτηση για νέα δημιουργική συνεργάτιδα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ retail κολοσσός Macy's προχωρά σε αναθεώρηση των media planning and buying επιχειρήσεών του στις Ηνωμένες Πολιτείες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος Omnicom αποφάσισε τη συγκέντρωση των ρόλων chairman και CEO στον John Wren, ο οποίος διατηρεί ήδη τον δεύτερο τίτλο από το 1997.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory